Wednesday, August 5, 2009

אלבום קנוואס



סוף סוף סיימתי לעבוד על אלבום הקנוואס מהסדנא של דונה דאוני .
בסדנא קיבלנו קיט ובו אלבום קנוואס, 5 דפים עשויים קנוואס כפול,
כלומר דו צדדי, 5 שמרדפים ריקים ועוד קישוטים ותגים גם הם מקנווס.
בחרתי לשלב באלבום תמונות שלי מגיל 17, אלו צילומים שנשמרו אצלי
בשקופיות ומעולם לא פותחו לתמונות עד עתה.
החומרים רובם מהקיט של פרימה והוספתי כמה דפים מדוגמים ודפי
קרדסטוק שעליהם עיצבתי , והם נכנסו לשמרדפים.
את העטיפה החיצונית של האלבום צבעתי בצבע אקרילי ורוד והפרח
מהקיט של פרימה.
מאד נהנתי מהכנת האלבום, היתה לי התנסות עם חומרים וטכניקות חדשות.
אני מאוהבת בתוצאה, מקווה שגם אתם תאהבו.
אשמח לקרוא תגובות.
יום נעים לכולנו

11 comments:

Anonymous said...

מקסים, מקסים, מקסים!!!!!!
קודם כל הצבעים שאני אוהבת.
והתמונות......חתיכה אמיתית!
אוהבת את רעיון התליון הקטן.גונבת לך את הרעיון:)))
האלבום פשוט מקסים ובמציאות עוד יותר.
יפית

Anonymous said...

עינת את ממשיכה להפתיע בכל פעם מחדש
האלבום מהמם ובמיוחד הכוכבת...
כל הכבוד!
אני שמחה שהיכרתי אותך.

אוהבת זהבה

ANAT S said...

וואו איזו חתיכה שאת

ממש דוגמנית!!!!!
חייבת להגיד שהתמונות הפריעו לי להתכז בעיצוב...

אלבום מקסים ורואים שהוכן בהרבה הנאה ואהבה

karindi said...

מסכימה עם ענת, ממש דוגמנית :)
האלבום מקסים, הצבעים בדיוק...הדף האהוב עליי הוא זה עם התווים...ממש שילובים מיוחדים והכל מסתדר בול!!!

Anonymous said...

עינת.. האלבום מהמם ומיוחד מאוד.
ואת...פשששש איזה חתיכה
מיכלוש10

Riet said...

What a beautiful creations Einat,i love the colours.

Hugs Riet.x

ענ2ת said...

יו... האלבום הזה מקסים . ממש ממש לאעמי. אני אוהבת את השילובים שעשית בין התמונות הצבע,הכיתובים, ושאר התוספות.
א ה ב ת י

Einat's Art World said...

תודה לכולכן על התגובות המקסימות.

Anonymous said...

הוקסמתי מהאלבום מיופי גווני הטורקיז.
שילוב החומרים מהמם!!!
רוויטל אליהו

li-bee-ti said...

דארלינג, מה אני אגיד שעוד לא נאמר?
התחרות קשה בין העיצוב היפהפה והמושקע לבין החתיכה המאפילה על העיצובים....
את פשוט אישה יפה! ומהקצת שאליו אני נחשפתי לאחרונה מתוך קריאה בבלוג שלך ובתגובות שאת כותבת לי - כנראה שיש הלימה בין חוץ לתוך...

רק בקשה אחת יש לי, אם אפשר....
תפרטי קצת יותר על תהליך העבודה.... התוצרים כל כך יפים ואני אשמח מאד לקרוא יותר על איך עשית מה.

ושוב - תודה ענקית שהזמנת ושיתפת.

Anonymous said...

יה מהממת- פשוט דוגמנית על.....

אלבום משגע-חייבת לראות ולמשש

נשיקות
מאילנית