Monday, December 31, 2012

Reviewing My Top 10 For 2012

 2012 comes to end. I had a great year as a scrapbooker, I attended excellent workshops and lots of good experiences. 
I chose my top 10 favorite for 2012.












הלילה בחצות נפרד משנת 2012 ונקדם בברכה את השנה החדשה 2013.
בחרתי לסכם עם 10 עבודות שמאד נהניתי להכין, אלו עבודות שאני אוהבת מאד ומסמלות בשבילי את הפתיחות שחוויתי השנה לעולם המיקסד מדיה, סגנון שמאד התחברתי אליו. כמו שאני מכירה את עצמי אני בטח אגוון גם השנה ואהנה לעצב בסגנונות שונים.
אני רוצה להודות לכל הקוראות בבלוג שלי על כל התגובות הנעימות והמרגשות שכתבתן לי השנה. אשמח מאד שתמשיכו למצוא עניין ביצירות שלי ומאד אשמח לתגובות שלכן.
מאחלת לכולכן שנה מדהימה בחיים האישיים ושנה מעולה ביצירה , שנה עם חוויות טובות והתנסויות חדשות.

4 comments:

li-bee-ti said...

מיקבץ יפהפה של עבודות מקסימות, אחת אחת.
מאחלת לך שתהיה לך שנה אזרחית מלאת יצירה והנאה.

(גילעדית (מרגלית גילעד said...

עינתוש יקרה שלי כבר אמרתי לא פעם אחת כמה אני אוהבת להתבונן בעבודותייך. היצירות הנפלאות והקסומות שלך שלשמחתי זכיתי לראות לא רק דרך המחשב ואשר בלייב הן יפות עוד יותר !!!
אני בטוחה ששנת 2013 תהיה שנה יפה ומגוונת לא פחות מ2012.
מאחלת לך יקירתי שנה של בריאות אושר ואהבה.
נשיקות,,,,
מרגלית.

פיק פוק - עינבל said...

שנה אזרחית טובה.
עבודות מקסימות

חתולי8 said...

משגע!!
יופי של מקבץ העלת כאן! מאחלת לך 2013 יצירתית לפחות כמו 2012....